Ola! Son Pippi Calzaslargas e durante este curso acompañareivos nas vosas tarefas. Amosareivos como son, o que me gusta facer, presentareivos ós meus amigos e ensinareivos cal é a miña visión da vida.
Haberá momentos en que vos chame a atención a miña forma peculiar de vivir e comportarme. Non pretendo que me imitedes senón que, a través do meu comportamento, descubrades cal é a vosa filosofía da vida.
Penso que nos imos divertir xuntos.

viernes, 13 de junio de 2014

LOS DOS PUNTOS

Vamos a terminar de leer la novela de Pippi. El último capítulo nos habla sobre la celebración de su cumpleaños. Ya verás que fiesta tan curiosa. 

Fíjate bien en la lectura. En varias ocasiones se utilizan los dos puntos (:). A ver si eres capaz de explicar por qué se usan en ese caso. Hay más circunstancias en las que deben usarse. Hoy hablaremos de tres de ellas. Presta mucha atención.

No hay comentarios:

Publicar un comentario